dinsdag 6 mei 2014

Reporters van maandag 5 mei

3 Matthias
Het allerleukst vond ik dat we in de poel aan het vissen waren. Ik heb kikkerdril gevangen ! Het dieren vangen in het bos was ook erg leuk. Groetjes aan mama, papa en Maxim en juf Nore.

4 Devlin
We hebben vandaag vanalles uit de poel gevist. Ik heb een kikkervisje gevangen. We hebben een kei ! coole kamer. De tomatensoep met balletjes, de frietjes met stoofvlees waren erg lekker, mmmh ! Groetjes aan mama

4 Cato
Wij hebben al hele leuke activiteiten gedaan. Het eten was ook heel lekker ! In de kamer komen we heel goed overeen. Ik hoop dat ik jullie niet te hard ga missen. Vele kussen voor mama, papa enzovoort !

4 Nisa
Het is vandaag (maandag) al heel erg leuk geweest : we hebben al naar kleine diertjes gezocht in het water, boomonderzoek, … Het eten was heeeel lekker. Doortje en Carmen zijn op bezoek geweest !! Vele groetjes aan iedereen van mijn familie !!

4 Laura
Ik mis jullie wel een beetje. Het is hier heeel leuk ! Het eten was super lekker want het waren frietjes met stoofvlees !! Het allerleukst vond ik het diertjes vangen bij de vijver. Groetjes aan mama, papa en zus Lisa.

3 Gitte
Het eten was heel lekker ! Ik heb wel twee keer soep bij gevraagd. Wij hebben een heel groot kamp gebouwd met Marie, Kiandro, Utah, Matthias, Victor en Stan. Het speelbos is heel leuk en we hebben al veel rondgelopen in het bos. Vele groetjes aan mama, papa en mijn zus Lore.

3 Laurens
Wij hebben hier een leuk speelbos en daarin kunnen we ons goed amuseren. We bouwen leuke en heel coole kampen. We doen heel leuke activiteiten : bomenstoelendans, … Het eten is heel lekker en ik hoop dat dat zo blijft ! Ik hoop dat mijn familie mijn brieven ontvangt.

3 Fien
Ik mis jullie een beetje. We hebben een heel leuk speelbos. We zijn al gaan wandelen. Mijn voeten deden er een beetje pijn van. Frietjes met stoofvlees vanavond : mhhh ! Ik heb de brieven in mijn valies al gevonden. Ik heb ook een leuk bed. Voor Emma heb ik een cadeautje ! Veel kusjes en tot vrijdag !

3 Louise
Het was vandaag al heel leuk ! Het spelletjes spelen vond ik het allerleukst. Vandaag hebben we frietjes gegeten. Ik slaap bij alle meisjes op de kamer en dat vind ik heel leuk. Vele groetjes en knuffels en kusjes voor mama en papa en Emma.

4 Rico
De eerste dag was meteen al een heel leuke dag. We hebben al veel gespeeld in de bossen. Daarna hebben we nog lekker gegeten (tomatensoep met balletjes en frietjes met stoofvlees). Het is nog een heel leuke avond geworden. Groetjes aan mijn mama’s.

4 Wout
Het is hier heel leuk. Ik mis mama en papa wel een beetje. Gaan vissen in de vijver met de schepnetten vond ik super. De frietjes waren erg lekker ! Groetjes aan mama, papa, Jeff en Cooper.

4 Selina
De eerste dag hier was wel heel fijn. We hebben diertjes in en op het water gezocht en daar hebben we heel mooie dingen gevonden. In het bos hebben we ook al gespeeld en daar hebben we een kamp gebouwd. Het eten was ook heel lekker. Ik ga afsluiten met een dikke kus voor Elena.

3 Roman
We hebben frietjes gegeten. Het is heel leuk hier. We moeten veel stappen. Wij slapen in stapelbedden. Groetjes aan mama en papa en broer Arthom.

4 Jolien

We hebben frietjes gegeten. Het is hier heel leuk. We zijn al gaan wandelen en hebben visjes gevangen. Een kamp hebben we ook al gebouwd. Groetjes aan papa, mama, Jeroen en de hondjes.

14 opmerkingen:

  1. zo te zien genieten jullie van een geweldig weer bosklassers.
    Jullie zijn goed bezig!! amusseer u maar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alyssa en al de andere bosklassertjes,

    Morgen zitten jullie al in de helft, hopelijk genieten jullie allemaal van jullie weekje zonder mama en papa, ( voor Alyssa ook zonder haar broertjes) en hopelijk maken jullie de juffen niet al te gek! Amuseer jullie maar hard, vrijdag zullen jullie alemaal wel moe zijn maar dan kunnen jullie een weekendje uitrusten! Alyssa wij missen je allen zeer hard en we kijken uit naar vrijdag maar nu wensen we je nog enkele leuke dagen toe alsook voor jullie allemaal !
    Groetjes en Knuffels van Els, Devio, Sebastian, Dyon en kleine Cruz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Fleur & Wout; bosklassers,
    Amai plezant allemaal! :)
    Misschien komt Boma ook nog wel op bezoek??
    Geniet van jullie week.
    Papa, Karine, Elewout, Poline en van luie Cooper.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femke,
    We hebben de foto's gezien op de website en zo te zien hebben jullie het hartstikke leuk daar, ook hebben jullie daar lekker gegeten Mmm.
    Amuseer jullie nog en tot vrijdag.
    Geniet er nog van,
    kusjes mama en papa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Zoë,
    Alles goed met jou?
    Heb net al foto's kunnen kijken van wat jullie gisteren allemaal hebben gedaan.
    We missen jou!
    Een dikke kus en knuffel van Zita!
    Kusjes van mama en papa! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag laura,

    Alles goed ginder?
    zo te zien is het daar heel leuk.
    nog veel plezier
    Kusjes en knuffels van mama,papa en lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dag Kaat dit is een berichtje van Bien
    hoe is het op bosklassen ?
    is er lekker eten daar ?
    en slaap je lekker ?
    groetjes Bien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Liesje, papa hier. Lukt het daar een beetje? We missen u ongelooflijk hard. Tot gauw en dikke kusjes van ons allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Louise,

    dag 2 al van de bosklassen, wat gaat het snel ;-)
    Heb je goed geslapen?
    Hier alles dik in orde, het is hier wel heel stil ( op het onweer na ) maar het zal weer snel vrijdag zijn!
    Nog veel plezier en groetjes aan al de andere bosklassers.
    mama, papa & Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Kaat hier met je zus Joke.
    Ik was huiswerk aan het maken en papa was Floor aan het masseren.
    Terwijl papa bezig was is Floor in slaap gevallen.
    Gekke zus hebben wij hè!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey Selina

    ben blij dat alles ok. fijne volgende dagen en amuseer je. elena elke dag vertelt op doremi dat jij met grote bus weg gegaan . miss u en veel kusjes van zusje mama en papas. hou van je

    groetjes mama Jolanta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Kobe en boskabouters,

    Hebben jullie veel schatten gevonden op de schattentocht en de survivaltocht overleefd? Gisterenavond heft het hier hard geregend en een beetje geonweerd. Ons Amelie zat weer onder het deken in de zetel.
    We wensen jullie nog veel plezier!

    Mama, papa en Amelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We gingen vandaag normaal zwemmen met kleren aan
    maaaaaar de bus kwam niet dus zijn we 1 uur op het sportplein
    gaan trefballen met de hele klas + Sterre en de meester natuurlijk.
    Ik hoop dat je je daar amuseert, ik bij mij thuis wel.

    groetjes joke
    P.S. ik mis je een beetje dus kom snel terug!!!!





















































    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Laurens,

    Je brief zat vanmorgen in de brievenbus thuis. Heel leuk om post van jou te krijgen ! Heb je ook onze brief gekregen ? En heeft juf Sara de brief van onze Joost gekregen ?

    Wij zijn toevallig gisterenavond ook frietjes gaan eten. Die waren ook heel lekker.

    Was het weer een beetje OK vandaag daar in Kasterlee ? Hier heeft het af en toe wel geregend maar tussendoor heeft de zon ook wel haar best gedaan.

    Geniet er nog van de komende 2 dagen !

    Dikke knuffel van Nora, Joost, mama & papa.

    BeantwoordenVerwijderen